Krok 1
prvé otvorenie akejkoľvek faktúry od našej spoločnosti
- v ľavom hornom rohu programu Adobe Reader máte ikonu znázorňujúcu podpis preškrtnutý červeným krížom
- v ľavom dolnom rohu máte priamo vo faktúre v kolónke : Vyhotovil – zobrazený text : neplatný podpis, ktorý je preškrtnutý červeným krížom
krok 2
- v pravom hornom rohu kliknite na ikonu Panel podpisu
krok 3
- otvorí sa nám v ľavej strane lišta Podpisy
- kliknite na Podrobnosti podpisu
krok 4
- vyberieme si zo zoznamu Podrobností podpisu podkategóriu Podrobnosti certifikátu
krok 5
- otvorí sa nové okno Prehliadač certifikátu
- kliknete na kategóriu Dôveryhodnosť
- kliknete na Pridať k dôveryhodným identitám
krok 6
- otvorí sa nové okno Zabezpečenie Acrobatu
- kliknite na OK
krok 7
- otvorí sa nové okno Importovať nastavenia kontaktu
- v dolnej časti budete mať 4 nezaškrtnuté políčka
krok 7 A
- musíte zaškrtnúť všetky 4 políčka
certifikované dokumenty
dynamický obsah
vloženie Java Script s vysokou prioritou
Privilegované systémové operácie
- uistite sa či ste naozaj zaškrtli vyššie uvedené políčka je to veľmi dôležité náslende kliknete na OK
krok 8
- zobrazí sa vám predošlé okno Prehliadač certifikátu kliknete na OK
- zatvoríte program Adobe Reader, v ktorom je otvorená faktúra
krok 9
- v ľavom hornom rohu programu Adobe Reader máte ikonu znázorňujúcu podpis odškrtnutý zelenou (to znamená že všetky dokumenty podpísané našim podpisom bude program Adobe Reader v tomto počítači akceptovať ako platný podpis)
- v ľavom dolnom rohu máte priamo vo faktúre v kolónke : Vyhotovil – zobrazený text : Platný podpis, ktorý je odškrtnutý zelenou fajkou
Dôležité : vyššie uvedený postup vám sfunkční elektronický podpis OK media,s.r.o., však kroky, ktoré ste vykonali v programe Adobe Reader boli robené pre konkrétny počítač, preto pokiaľ chcete dokument otvárať vo viacerých počítačoch je potrebné tento postup zopakovať v každom počítači, v ktorom chcete mať nastavený platný elektronický podpis našej spoločnosti, osoba Dušan Filipiak.